söndag 7 november 2010

En himmelsblå söndag.

Grattis Malmö FF!

Rättmätiga vinnare av allsvenskan 2010. Inget snack om saken! Vilken helg för Malmö, först griper de en misstänkt för skotten i Malmö sedan så tar Malmö FF SM-guld. Passande att ett lag med flera spelare spelare med invandrarbakgrund står som segrare idag!

Ur mitt Bajenperspektiv så hade det givetvis varit bättre om Helsingborg vunnit SM-guld för då hade vägen ut i Europa legat öppen för Bajen. Men jag höll på Malmö FF för de representerar ändå det som jag gillar. De spelar fin fotboll, de har fans i med- och motgång, gedigna traditioner, en härlig mix av spelare och uttalade ambitioner.

Veckans skönaste annars!

//Johansen


3 kommentarer:

  1. LIVERPOOL, LIVERPOOL, LIVERPOOL !!!!

    SvaraRadera
  2. - Jag höll på Malmö??!! Jaha då var det sista gången jag läste denna underbara blogg;)

    SvaraRadera

Keep it clean!