onsdag 18 augusti 2010

Derby! When the going gets tough...

Redo för hårda tag.

...the tough get going! Idag är det derby mot Rinkaby. Det gör ont i kroppen att jag inte kan vara med där ute på plan men jag ska försöka göra mitt bästa som lagledare.

Till de i laget som tror att det blir några enkla 3 poäng kan tänka om. Rinkaby på hemmaplan är alltid en tuff motståndare. Deras plan är mindre vilket gör att deras totala högre BMI kan fungera till deras fördel. Båda lagen har nya killar sedan förra mötet så några paralleller från det mötet är bara att bortse ifrån. DET BLIR EN STENTUFF MATCH MED HÅRDA TAG!

Jag har nästan haft som tradition de senaste åren att sätta ett par baljor mot Rinkaby, idag hoppas jag att någon annan tar på sig rollen som "Rinkabydödare".

Vid förlust idag så tar jag mitt ansvar och avgår med omedelbar verkan.

Jag avslutar med ett citat från en gammal vis man. ;)

"Det kommer att vara hårda ord, tuffa tag och förmodligen lite tjöt på domaren också, men vi garanterar härmed att inte en enda människa kommer att slås till marken!"

//Johansen

1 kommentar:

  1. Kjelle är ju glad som vanligt men va fan håller Thomas på med ??? Conehead nästa !!!

    SvaraRadera

Keep it clean!