söndag 15 augusti 2010

Mer kärlek!

Mycket kärlek i Viby IF. Gör som Henke och Kardum. "Make love, not war!

Så har det hänt ännu en gång. Spelare som representerar Näsby If har skämt ut sig. Jag var inte på plats då jag passar på att göra alla släktingar glada genom att delta på middagar som jag tidigare tackat nej till då jag spelat match. Hoppas detta är övergående men mitt knä läker långsammare än...något som är så djävla långsamt.

Tillbaka till händelsen (jag får sluta älta knät). Jag har fått den refererad från olika håll och kan ju konstatera att de som ropar rasism på olika gästböcker kan lägga ner. Något sådant handlade som att slå ner någon är oförsvarbart vare sig man är "bonne", "blatte", "svenne", "spagge", "brat" eller något annat, om man nu vill dela in folk i liknande grupperingar. Det är fan lika illa vilket som.

För er som inte läst om händelsen så skriver Ekewald om händelsen här. Ekewald är en äkta good guy så ni som tycker han är rasist eller något annat ni får tänka om.

Jag som tänkte skriva om annat. Hmpf!

Mer kärlek!

//Johansen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!