fredag 27 augusti 2010

Viby IF.s dynamiska duo!

Frälsarn is back along with The worlds best Karlsson. But WTF! Who is crashing the party?

Nu ser det onekligen bra ut. Viby IF slog Önneköp med 3-0! Detta var givetvis bara ett steg på vägen mot en topplacering men ack så viktigt då Önneköp är med och tampas där uppe.

Jag kunde inte bevittna matchen men gläds enormt över segern och att Marcus "Frälsarn" Kjellman plockar fram frälsartakterna när det verkligen gäller. För att inte tala om Martin "Världens bästa" Karlsson som fortsätter att producera mål. Beror formtoppen på att han går i väntans tider?

Att befinna sig någon annan stans än på Grönängen på måndag när det är dags för träning är inte att tänka på. Att höra tugget efter en sån seger är mumma. Hoppas reserverna plockar G. Köpinge dagen innan så blir det ännu bättre.

Tyvärr så kan jag inte medverka varken som åskådare eller som lagledare mot Winnö IF eftersom min dotter fyller 3 år då. Men lita på att jag följer händelserna via SMS.

BTW, ni som inte har hökögon eller är Internetovana, klickar på bilden så ser ni bättre.

//Johansen

3 kommentarer:

  1. måste vara discodansen o att få spela ihop med Calzone o grabbarna.

    Discodansen är förövrigt fortfarande ett dagligt inslag hos mina barn. Jag har tröttnat för länge sedan:)

    SvaraRadera
  2. Kjellman ägde mittfältet med oförtröttlig löpvilja

    SvaraRadera
  3. Jag måste till läkaren har haft problem med beep ljud i öronen:)

    SvaraRadera

Keep it clean!