tisdag 3 augusti 2010

Lika som bär?

"Dexter" Månsson

Jag satt igår kväll och tittade en av de få serier jag numera följer, den lite annorlunda serien "Dexter". Då slog det mig plötsligt hur lika Viby IF:s Christian "Makelele" Månsson och karaktären Dexter Morgan är. Vid närmare eftertanke så liknar de också varandra till sättet med det stora undantaget att jag hoppas att Månsson inte är en seriemördare. Båda är dock lugna och metodiska och får alltid jobbet gjort.

Är det bara jag som ser likheten så skriv detta innan jag ringer Michael C. Hall och informerar honom att hans "body double" spelar fotboll i Viby IF. ;)

Annars händer det inte mycket. Är ensam med grabbarna till torsdag då tjejerna åkt till Sthlm.

Grabbarna tycker pappa ser rolig ut när han står på balansbrädan. Kul att det roar några. Rehabträning för knät suger annars rejält. Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av att grabbarna sover eftermiddag minst en timme till.

//Johansen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep it clean!