tisdag 7 december 2010

Tisdagstrams.

Bo fel eller Borett! Frälsarn vet!

Lite kort info.

Jag har tagit bort ordkontrollen i kommentatorsförfarandet så nu ska det vara lite enklare att kommentera. Det var Greger "Femman skrämmer mig" Andersson som nämnde det. Tack Greger, jag har inte sett detta eftersom folk med googlekonto slipper ordkontrollen.

Två nya intervjuer ska publiceras, Mats Andersson och Oskar Mauritzsons. Lite redigering kvar bara så kommer de upp imorgon och fredag.

Träning ikväll trots förkylning. För kul att avstå och så länge det inte är någon feber i kroppen så kör jag. Så gör jag!

Frågan är många inför träningen...
...kommer Martin Karlsson stå i mål?
...kommer Frälsaren fortsätta med målimpotensen?
...kommer jag göra Frälsaren sällskap?
...kommer Glöggsjö spela i Milanutstyrsel ikväll igen?
...tvättar hans mamma det efter varje träning?
...varför gör hon det?
...håller hon också på AC Milan?
...undra om hon undrar om sonen snart ska flytta hemifrån?
...asar sig Polackskrället sig till träningen istället för att sitta hemma och titta på Harry Potter?
...kommer han i så fall även denna gång skrika "din jävla mugglare" till alla som passar fel?
...har Ted klippt sig?
...har Mikael Brorsson en brorson?
...hur många frågor till undrar du?

Annars inget nytt under stjärnorna. Ses ikväll ni som ska dit!

//Johansen


9 kommentarer:

  1. ..Kommer Kardum komma i det vinnande laget IGEN?

    SvaraRadera
  2. Martin tränar INTE

    SvaraRadera
  3. Du har väl vunnit lika många gånger som jag har förlorat ungefär. ;)

    SvaraRadera
  4. gör om gör rätt - grönkvist7 december 2010 kl. 14:47

    du har mer insyn i mitt liv än jag skälv har, självklart stämmer alla påståenden!

    SvaraRadera
  5. Greger "femman är för lätt" Andersson ska det ju vara..

    SvaraRadera
  6. som vanligt steget före o jagad.

    9 Kjellman, Marcus 8 72.7%
    10 Johansen, Kristian 8 72.7%
    11 Karlsson, Martin 8 72.7%

    SvaraRadera
  7. Johansen är alltid före Kjellman till och med i alfabetet.

    SvaraRadera

Keep it clean!