tisdag 14 december 2010

Utan inlägg försmäktar vi på denna ö!

Anledningen till varför Kardum har en "Rökning förbjuden" skylt bak på sina jeans. ;)

Ok! Då har man inte skrivit något sedan i fredags och vips så kommer kommentarerna på "Book of face"* som hintar att det är dags att skriva ett nytt inlägg.

*Johan Wikströms pappas härliga Yoda-benämning av Facebook.

Det har egentligen inte hänt så mycket som jag kan blogga om...

Visst jag hade kunnat blogga om att jag inte såg Idolfinalen och därmed såg jag inte Henke Sjöberg på läktaren med skylten "Är du singel, Jay?".

Jag såg inte heller finalen av Dansbandskampen och missade därför Johan Grönkvists tårar när hans favvoband Elisa tog hem segern.

Körde till IKEA i söndags och i korsningen Snälltågsvägen-Slättängsvägen så hamnade två bilar i diket, såg aldrig förarna, så det kanske var Albin Ekvall och Jimmie Podgorniak som var ute och buskörde.

Precis innan vi svängde av in till Älmhult så kom en älg springande innanför viltstängslet kunde bloggat om att han abdikerat som skogens konung efter att han träffat på Oscar Hall i en dunge i närheten av Vånga.

Råkade slå över till Nobelfesten och snappade upp att Victoria troligtvis är gravid men jag tänker inte blogga om att Jakob Österberg kanske har något med det att göra och kanske hade förklarat varför han utvisats till Kina.

Wikileaks fortsätter att klä av U.S.A och kanske kunde jag även nämnt att C.I.A kom med en förfrågan och bad Peter Harrison tanka upp all sin fotbollsstatistik på Wikileaks servrar och därmed överbelasta dem.

Träffade även tomten på IKEA, han hade som jobb att dela ut pepparkakor. Kunde bloggat om att det tydligen även finns jobb för sådana som Andreas Kardum.

Bombmannen Abdulwahabs bomber i Stockholm blev en flopp men jag säger inte att kanske så var det ingen bra idé att låta Ted Elofsson hjälpa till att dra ledningarna.

Det ryktas att bombmannen hade fler medhjälpare men jag skriver inte att där flera av rörbomberna skulle suttit satt istället ett antal footlong Subs och kanske vi ska då tacka Amar Osmanagic för att ingen annan mer än bombmannen själv dog.


Bilden ovan talar sitt tydliga språk.
Imorgon kommer intervjun med Oskar Mauritzson.

//Johansen

10 kommentarer:

  1. ..och som vi har vänat! Kul läsning återigen, Johansen :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! gg :)

    btw, va fan gör du uppe redan 10:06 GlöggaGno?!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! GlöggaGno låter som någon gammal kärring i en typ en H.C Andersen saga.

    SvaraRadera
  4. Starkt att göra massor av ingenting !!!!

    SvaraRadera
  5. tänk om han ändå skulle kunna göra det på planen också. Då hade han på riktigt:) vunnit skytteligorna o assistligorna på ett ärligt sätt.

    SvaraRadera
  6. Jag äter chips och spelar monopol. Vad brukar du göra fem över tio?

    Btw, hade inte du möte hos migrationsverket 1140?!

    SvaraRadera
  7. Så kass GlöggaGno!

    SvaraRadera
  8. Sant Kjelle, sant.....

    Var precis inne och kollade "ligorna" för 2011 och redan nu har Johansen gjort 3 mål och 5 ass. Lite märkligt tycker jag.

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha! Jag har sannerligen skaffat mig en samling av livlösa följare!

    SvaraRadera
  10. Har en pappa som är sjukt stolt över att sitt "citat" har blivit mer nationellt!

    SvaraRadera

Keep it clean!